20080612

Blandbands tävling!


Min oerhört godhjärtade farmor har en bil i sin ägo som hon nu anser sig för gammal för att köra vilket har lett till att jag har fått sätta mina flottiga klor i den, utmärkt! Då både min farmor och hennes bil är av lite äldre årsmodell så saknar båda cd spelare (eller min farmor kanske har en hemma nånstans, det vet jag inte...) Hur som helst så har jag satt mig ner med stora cdcaset och börjat spela in blandband att ha i bilen, riktigt kul men jag behöver lite inspiration, är nästan klar med första bandet. Asidan på första bandet "Calles Bilband sommaren 2008 pt.1" innehåller:
1. Markus Krunegård - Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp
2.Cure - grinding halt
3.Vapnet - plötsligt händer det inte
4.The Jam - A town called malice
5.Black Lips - bad kids
6.Pierced Arrows - Caroline
7.Samtidigt som - Hur jag slutade ängslas och släppte bomben
8.The Kid - baton rouge
9.Jens Lekman - black cab
10.Stone Roses - I wanna be adored
11.Mary Onettes - Void
12.The Kills - Getting Down
13.The Boss Hoss - Hey Ya
14.Another Sunny day - you should all be murdered
15.Apples in Stereo - Rainfall

Har du några bra förslag på låtar som skall med på "Calles bilband sommaren 2008 pt.2" så skriv dem i kommentarfältet, de bästa förslagen belönas med en DLX version av första bandet direkt hem i brevlådan! Tipsa på!

1 kommentar:

Sophie sa...

Calle. Innan Arvika måste det här styras upp. Vi måste ha bättre musik om jag ska sitta i den där bilen.