20080602

Sommarmusik pt.1


Summer time-the roughest time sjöng Jenny Wilson på sin skiva Love and Youth från 2005. Njaa Jenny jag kan inte hålla med riktigt juni slår november ganska hårt... Framförallt slår sommarmusik höstmusik med hästlängder! Mitt senaste tillskott till soundtracket sommar2008 är Matt Costa, en singer/songwriter dude från Californien som inte är helt olika Jack Johnson i alla lägen (tror till och med de har spelat in nåt tillsammans.) Matt Costa är ett utmärkt substitut då jag av någon anledning som jag inte är helt klar över, hatar Jack Johnson. Det är inte hans musik som är det stora felet utan snarare att jag förbittrat bara associerar Jack Johnson till trötta backpackers utan musikintresse som åker till Thailand/Oz i tre månader och kommer hem o tycker Jack Johnson är såååå bra. Nej fy fan tacka vet jag Matt Costa!
Så kom igen nu hämta hem toppenlåten Miss Magnolia peta in den på ipoden/mp3/cd/kasett/rullband o gå ut o lyssna i solen, dagen kommer kännas lite roligare!

2 kommentarer:

Josefina sa...

Hajk! Heja heja..

Harald sa...

word. jack johnson är fuckin stentrist