20080701

Platsbanken regular




Bara för att det är så roligt (och det faktum att jag har en del tid över för tillfället) så har jag gjort en mix till. Jag har valt att kalla den Störd Arvikakvällsfestmix.


TRACKLIST:
Humpe Humpe - Yamaha
Yelle - Ce jeu
Talking Heads - Burning down the house (Live)
Todd Terje - Eurodans
Saint Etienne - Nothing can stop us now (First Draft)
Erot - Song for Annie
Aeroplane - Above the clouds
Boat Club - Always away
Acidwolf - Blue morning drive
Ison & Fille - Haffa
The Embassy - That's panache!
Adolphson & Falk - Stockholmsserenad
OMD - Enola Gay
LCD Soundsystem - Watch the tapes
Familjen - Det snurrar i min skalle
The Tough Alliance - Neo Violence (Stevie Tech Nicks Fire Mix)
Sci Fi Skane - Jag har aldrig bott vid en landsväg
The Stone Roses - Elephant stone


LADDA!

Inga kommentarer: